воскресенье, 20 ноября 2011 г.

Mama - esti ca luna printre stele...


Dintre sute de fiinţe
Una-mi este cea mai dragă!
Un cuvînt în conştiinţă –
Acesta e cuvîntul „ MAMĂ” !

Mama e cea ce veghează
Primul sunet, prima rază!
Primul pas făcut de mine –
L-am păşit mamă cu tine !

Mi-a arătat  cum să-mi iau zborul
Să-mi stimez şi pofesorul!
Mi-a spus că-mi trebuie şi carte
Să ajung cît mai dreptate!

Mamă - eşti ca luna printre stele
Ce trăiesc în univers.
Eşti firul vieţii mele
Ce cu drag o să-l păstrez !

Aş vrea ca tu mereu
Să fii în gîndul meu,
Să mă duci pe drumul vieţii
Cu paşi lini şi cu poveţe!

Aş vrea să pot să-ţi dărui veşnicia,
Prin clipa cea fugară a anilor ce trec…
Poveste minunată mi-a fost copilăria –
Şi pentru asta, mamă, vreau să-ţi mulţumesc!

Eşti raza mea de rouă, parfumul dimineţii,
Un astru blind pe cerul vieţii mele eşti!
Dac-aş putea să-ţi dărui tinereţea –
Ce mult aş vrea să văd că-ntinereşti!!!


                                                     (creație proprie)

30 комментариев:

  1. Știam ca scrii versuri, dar pînă acum nu am avut ocazia sa ți le citesc.

    ОтветитьУдалить
  2. Chiar este buna ideea cu blogul, în felul acesta oamenii îti pot descoperi stilul și se pot delecta cu aceste frumoase cuvinte create de tine!

    ОтветитьУдалить
  3. Pina acum, daca sincer, nu prea aveam la inima blogurile, dar de când am început sa cunosk mai bine acest domeniu, imi dau seama că e exact ceea e imi place, pot sa fac ce vreau, am libertate totala si pot să mă afirm...

    ОтветитьУдалить
  4. Am rămas plăcut surprinsă de ceea ce am citit acum...

    ОтветитьУдалить
  5. Eu urmaresc blogul tau chiar de la inceput și am citit si articolele si interviul, dar cînd am vazut postate aceste versuri, pur și simplu, mi s-au aruncat în ochi și "mi-au încălzit" imima!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Să urmărești blogul meu și în continuare că ai să găsești lucruri interesant...........

    ОтветитьУдалить
  7. bravo, bravo si iarasi bravo scumpa colega!!! versurile sunt minunate si ating sufletul in toata plinatatea sa...

    ОтветитьУдалить
  8. ....Niste versuri dorite de viata...insirate cu multa dragoste fata de cea mai scumpa fiinta - Mama!...dulci de tot sint versurile tale.Bravo!

    ОтветитьУдалить
  9. mmm sunt de acord cu faptul ca scrii versuri frumoase poate pe linga jurnalism mai scrii vreo carte de poiezii unde sa-ti incluzi toate aceste opere de arta?

    ОтветитьУдалить
  10. Viitorul va arata ceea ce imi propun sa fac in viata!!!

    ОтветитьУдалить
  11. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  12. Imi plac foarte mult!!!
    Bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  13. dar dak nu e secret la ce virsta ai scris aceasta opera?

    ОтветитьУдалить
  14. pentru ca dupa cite stiu demult tu scrii versuri si de asta ti-am propus mai sus poate scrii o carte....

    ОтветитьУдалить
  15. si dak ceva eu sunt prima care va face reclama...:)

    ОтветитьУдалить
  16. Ideea este buna, dar trebuie mai intâi sa fac ordine prin carnetele ku versuri...

    ОтветитьУдалить
  17. Si cu Doamne ajuta va iesi si kartea mea de sub tipar!!!

    ОтветитьУдалить
  18. mmmmmm la 14 ani.....da Eminescu de la ce virsta scria?

    ОтветитьУдалить
  19. eu cred ca daca te vei starui vei face tot ce-ti propui,ptc mereu asa si este dak vrei cu fortele proprii pin la urma neaparat obtii;)

    ОтветитьУдалить